۷ پاسخ

درسته جاشون تنگه ولی شرایطی که دارن به قدرت خدا هستش و راحتن

جاش خوبه اتفاقن راحته راحته

دیگه کم مونده برای شما، انشاءالله سالم و با دل خوش دنیا بیاد کیفشو ببری😍

😶😶😐

اونا انقد جاشون خوبه

اره دقیقا دلم میسوزه براش همش

من عذاب وجدان گرفتم فقط میگی خودم مقصرم😂😑

سوال های مرتبط