همینطوری نانازه
همینجور خوبه تنش سلامت ،منم بدنیا اومدم ۲کیلو و نیم بودم از ۳ماهگی بم غذا دادن اونقدر دادن و من خوردم ک الان ی معده گنده دارم با ۳۰کیلو اضافه وزن ک ریشه در کودکی داره
اسیلش مثل دختر منه اگه تو ژش نباش هر کاری کنی چاق نمیشه من به دخترم همه چیز میدم خوبم میخوره ولی چاق نمیشه هر که می بینش مگه خوب همینجوری ولی من دوستدارم یه کمی صورتش پرباشه ولی نمیشه وزنش خوبه
دختر منم ده و نیمه ولی خیلی لاغر تره
دخترمن ۱۰ونیم اصلاااوزن نمیگیره
تو عکس خوبه ولی هم وزن ایلین
ای جانم ماشاءالله
عزیییزم خدا حفظش کنه
میتونم بپرسم قدش چنده؟
عزیزم دخترت از این بیشتر وزن بگیره فردا پس فردا نمیتونی جلوشو بگیری .پس سعی کن معده اش بزرگ نشه .
چند کیلوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.