خانمای شیرازی بجز یزدان پناه کی تو ان تی جنسیت رو میگه؟

۱۵ پاسخ

دکتر حسینی

فقط یزدان پناه تو ۱۲ هفته صد در صد بمن گفت
بقیه به پاش نمیرسن

محمد زارع به من دقیق‌گفت همه سونو هام پیش اون رفتم

سرحدی حرفش ردخور نداره

پریسا رزمجویی تو دوازده هفته بهم جنسیت رو درست گفت

باهر رضا خلق الله

نسرین اسدی

آره عالی هستن

شهره روزمه

دکترحسینی

يزدان‌پناه سونو ان تی به من گفت دختره و درست بود

نسرین اسدی

هنر پیشه دقیق بمن گفت

یزدانپناه تو ان تی ب من گف ولی اشتباه بود

هیچ کس به این اندازه صدردصد و درست نمیگه.

سوال های مرتبط

مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته چهاردهم بارداری