خانما واسه سونگرافی انومالی باید مثانه پر باشه یا خالی اصلا شرایطش چجوریه

۵ پاسخ

اول باید پر باش طول سرویسک اندازه بگیره بعد دکتر میگه برو خالی کن برا بقیه مراحل ،باز اونجا رفتی از دستیار بپرس

عزیزم مثانت باید پر باشه
ی جیز شیرینم بردار بزار کیفت قبل سونو بخور
عین ان تی هس شرایطش

به من گفتن باید بستنی بخوری دوتا بستنی خوردم بعد سونو دادم

مثانه نیازی به پر شدن نداره من سر ان تی هم رفتم مثانه پر نبود فقط یه اب میوه شیرین قبلش بخور

ن نیاز نیس پر باشه فقط باید چیزی بخوری ک بچه بچرخه تو سنو وگرنه اذیت میشی نچرخه باید اینقدر صبر کنی تا وقتی بچرخه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گلبرگ مامان گلبرگ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیستم بارداری