خانومای سزارین شما به پهلو هم میخوابین؟

۴ پاسخ

سلام خانمها اسم دخترانه جدید دارید ؟

اولش سخته ولی بعد کم کم عادت میکنی

تو بیمارستان گفتن بخواب اونجا نمی تونستم ولی کم کم تونستم خیلی بد

بله به پهلو صاف نمیتونم درد میگیره جا عملم

سوال های مرتبط

مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان کارن کوچولو🩵🥹 مامان کارن کوچولو🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد