شما ک هنوز بخیه سر دارین ب پهلو هم می‌خوابین

۷ پاسخ

اولا نمیشه خوابید سخته جای بخیه درد میگیره بعد ۱۰ روزگی میشه یواش یواش به پهلو خوابید

به پهلوبحوابی میشه لای پات بالش بذار

من ب پهلو میخابیدم دوسه روز بعدش چون راحت میتونستم بلندشم صاف میخابیدم نمیتونستم بلند شم خیلی دردم میگرفت الانم همینم

منم بیشتر برا شیر دهی می‌خوابم

من میخوابیدم البته به یه طرف میتونستم بخوابم 🤧

من برای شیر دهی مجبورم

من میخوابم دردم میگیره مجبورم فقط به پشت بخوابم

سوال های مرتبط

مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی