خانوما کیا توی سونو ان تی جنسیت رو متوجه شدن

۵ پاسخ

سلام من هعته ۸ هستم حالت تهوع دارم ولی استفراع نه ولی خیلی اذیت میشم

به من احتمال پسر داد چون از قبل ازمایش هم داده بودم دیگه گفت پس صد درصد پسره

واسه منو ۹۰ درصد تشخیص داده ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم

من انتی گفت دختره ..۱۵ هفته رفتم یه جا دیگه اونم گفت دختره .تو برگه هم نوشت .

آن تی جنسیت مشخص نمیشه احتمال میدن انومالی مشخص میشه به من
ان تی احتمال پسر داده بودن انومالی پسر بود

سوال های مرتبط

مامان خدانگهدارش باشه مامان خدانگهدارش باشه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی جونی مامان نی نی جونی هفته سی‌ام بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان موچی 🥹🤍 مامان موچی 🥹🤍 هفته چهاردهم بارداری