۳ پاسخ

اگه غذا خوردنشون خوبه خوب می‌خورند که مشکلی نیست بهداشت یه وقتا الکی میترسونه

حجم وعده های اصلیشونو یکم بیشتر کن اگه تموم نکردن جمع کن یک ساعت بعد دوباره بیار خودت دهنشون بذار تا تموم بشه حتما میان وعده هم تخم‌مرغ سیب زمینی شیرموز نون پنیرگردو بستنی، اگه مغزیجات نمیخورن پودر کن قاطی پنیرکن

دختر کوچیکت یکم قدش کوتاهه چون یادمه پسر من یکسال و نیم ۸۷ بود
اما دختر بزرگت قدش خوبه که

سوال های مرتبط

مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته نهم بارداری
مامان قلبم🤸‍♂️💕 مامان قلبم🤸‍♂️💕 ۴ سالگی