۳ پاسخ

منم اونطوریم
گاهی میگیره یه نقطه

طبیعیه رحم داره بزرگ میشه نترس

عزیزم هفته چهاردهم عادیه
منم همینجور بودم این درد دو هفته بود
مخصوصا وقتایی مینشستم موقع راه رفتن خیلی اذیت میشدم
حس کشیدگی داشت
چون رحم داره از حفره شکم میاد بالا توی شکم این درد رباط رحم هستش

سوال های مرتبط

مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۶ ماهگی
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته بیست‌ودوم بارداری