می‌خوام بجای مای بیبی هانیز بخرم...راضی هستید؟؟؟

۱۳ پاسخ

همیشه مولفیکس میبندم این دفعه مای بیبی گرفتم چقد بد هست شل ول 😐 هانیزم قبلا استفاده می‌کردم آره خوبه بنظرم هرچیزی بهتر از مای بیبی هس

من مای بی بی همش میگیرم راضیم

عالیه

خیلی بهتر از مای بیبی هستش

من از مولفیکس و هانیز استفاده میکنم
هانیز هم مثل مولفیکس جذبش خوبه

هانیز عالیه بی شک بگیر بقدری لطیف

خیلی خوبه
من اول مای بی بی استفاده می کردم ولی الان چند ماهه هانیز استفاده می کنم و خیلی بهتر از مای بی بی هست

عالیه دریک کلام

بهتر از مای بیبی
ولی کانفی خیلی بتر از هانیز البته واسه دختر من اینجوره

چرا میخوای عوض کنی ؟

خدا ازت راضی باشه
😁😁😁
چرا ؟‌مای بی بی ک خوبه
هانیز و مای بی بی میگن از ی کارخونن
مولفیکس و ببم ی کارخونه
البته فروشنده بم گفت

اگه ساکن تهرانی فروشگاه نجم راحت پیدا میشه ،شوینده فروشی های تهرانسر
یا سایت نی نی بووس آنلاین سفارش بدین

من هم هانیز استفاده کردم هم هانیز
ولی مای بیبی بیشتر راضیم..هانیز سایزش بزرگتره

سوال های مرتبط

مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان @araddd403 مامان @araddd403 ۲ سالگی