بنظر من مای بیبی نسبت ب هانیز خیلی بهتره
هانبز عالیه من از اول دارم استفاده میکنم سایزش از مولفیکس اینا بزرگ تره مثلا ۴مولفیکس خیلیییی کوچیک تر از ۴هانیز خیلی فرق دارن
هانیز از همشون بهتره
هانیز عالیه
دختر من ب هانیز حساسیت داره
من امروز مای بیبی شورتی گرفتم ۴۲۰
خوبه عالیه
مای بیبی خیلی بده
من اصلا ازش راضی نیستم
خیلی زودددد جلوی پوشکه ژله ای میشه
ولی مولفیکس اینجوری نیس
هانیز هم ۱ و ۲ و ۳ میبستم برای پسرم
دیگ ی مدت ۳ و ۴ گیر نیومد بخرم
مولفیکس میخرم
پسر من به همه چی حساسیت داره جز هانیز خیلی خوبهههه
هانیزم خیلی خوبه.ولی وقتی روش زده ۳۶۷ باید همون قیمت میداذ حق ندارن قیمت جدید بدن
من قیمت قبل پیدا کردم خریدم و همون قیمت روش دادن
بهترین پوشکه با خارجیا رقابت میکنه
سه ساله برای دخترم یکسالم برای پسرم میبندم..من 570 گرفتم
هانیز عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.