خانوما چیکار کنم سزارینی بشممم😭😭

۱۲ پاسخ

برو خصوصی پول بده دکتر کار هم نمیخواد بکنی

چراهمه ازطبیعی میترسن؟خودم 23سالم بودطبیعی زایمان کردم دردش فقط چندساعته ولی سزارین دردش چندروزه
الان زایمان طبیعی بدون درد هست دیگه ازچی میترسین

اقا چرا همه بد نوشتن از سزارین من چندتا از اطرافیانم سزارین کردم یکی دوروز یکم درد داشتن که اونم با پمپ درد و... اروم شدن.۴ ۵ روزم سرپاشدن به معنی واقعی دیگه خودشون کارای خودشونو میکردن.اونقدرام ترسناک نیست واقعا

سزارین واقعااااااااااا دردناک ترینه بعد عمل من هنوزم یادم میاد گریه ام میگیره 😑

سزارین نکنی دختر 🥲
دعا کن قسمت بشه طبیعی بشی من دوستم سزارین بود دکترشم دکتر خوبی بود ولی نگم چقدر بعدش چسبندگی گرفت چقدر درد کشید وای خیلی بد بود من یادم میاد مو تنم سیخ میشه

ای خدا سزارین چیه انگار دارن سلاخی میکنن اگه میتونی طبیعی بیاری هیچ وقت سمتش نرو آنقدر بده آنقدر که نمیدونی من مادر دوتا بچم که دارم میگم یه چیزی هست که داداش بعد از یه سال شروع میشن هیچ راهی نداره من همه هام و خاله هام پیش بهترین دکتره ها انجام دادن تا حالا که سال ها گزشته درد دارن و به خودشون میپیچن

طبیعی ب نظر من بهتره منم اولش میگفتم هر طور شده سز کنم بعدش متوجه شدم طبیعی بهتره

بنظرت چیز خوبیه سزارین؟ من سر دختر اولم سزارین شدم مردم و زنده شدم.عوارض زیاد داره

اگه لگنت خوب نباشه انجام نمیده

زیرمیزی میدی سزارین میکنن

هم به دکتر پول بدی هم دکتر سونو آشنا باشه بنویسه شرایطتو واسه سزارین اوکی هست

زيرميزي بايد بدي تنها راهش اينه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری