خانمای سزارینی شما چیکار کردین شکمتون دوباره مث قبل شد؟

۳ پاسخ

من بعد دوسال برگشت اونم گن ساعت شنی بستم و رفتم بدنسازی و رژیم گرفتم تا قبل اینا انگار ۴_۵ ماهم بود😂

من هیچ کاری نکردم سرزایمان اولم دوباره شکمم تخت شد سزارین هم بودم ولی هیچی از رد بخیه هام نموند الان سونو میرم دکترا فک میکنن زایمان اولم طبیعی بوده

چرب کن ببند
بعد 2.3 ماهم ورزش کن اوکی میشه

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری