قیمت شیشه شیر خوبه؟؟؟؟؟

تصویر
۱۶ پاسخ

اوتودنسی بهتر از این مدل سر شیشه ها نیس؟یااینا بهتره؟؟

از فروشگاه ني ني گل اول طالقاني

من سايز كوچيكشو خريدم ٧٠٠

من ۲۶۰ میل گرفتم ۱۶۰۰ 🙄

عزیزم خنفری چیز بد نمیاره همچیش اصله و قیمتش عالیه

من 260میل رو از قم سایت هانا790گرفتم

شاید اصل نباشه چرا بی بی لند پیرکس نمیخری دختر

خیلی مفت میده😂

منم سایز متوسطش خریدم900

فک کنم اصل نیس یا کلاهبرداری باشه
چون ۱۲۵ میلش ۱۱۰۰ هست الان

من اندازه کوچیکه بود گفت 750

اینااصل نیستن

اره خوبه

عزیزم انگاری اصل نیستن

البته اگه اصل باشه

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی