۴ پاسخ

سلام عزیزم خریدتون رو ارسال کردن؟

من حظوری خرید کردم راضیم

اره عزیزم من یه ست بیمارستان برای دخترم خریدم خیلی راضی بودم

من از سیسمونی سانی بیبی مشهد خرید کردم و خیلییی راضی بودم هم از جنس وسیله ها هم از نحوه بسته بندیشون
قیمتشون هم مناسب بود بنظرم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان 🩷ائل آی🩷 مامان 🩷ائل آی🩷 ۴ ماهگی