وای ک من خیلی کمردرد دارم
چون بچه بزرگ تر میشه و کامل هم وارد شکم نشده فشار میاد به کمر
هفته های بالاتر درد نداره
ماه چهارم کمر درد داره عزیزم من از اول ماه چهارم داشتم هنوزم دارم
من تو هفتهه های شما کمر دردای شدید داشتم بعد ک وارد هفته ۲۰ اینا شدم خوب شد درد واژن گرفتم🤣یه ثانیه درد رها نمیکنه ادمومتاسفانه
من وقتی هم هفته تو بودم کمر درد داشتم ولی الان بهترم
زیاد سرپا نبودی؟ یا فعالیت خاصی؟
چون فک نکنم کمر درد برا این هفته ها یاشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.