ی سوال لبای بچتونو میبوسید؟

۱۱ پاسخ

😑😑😑اصلا . براچی باید ببوسم . اینقدر دوستش دارم که میدونم من شاید ناقل مریضی باشم و این کارو نکنم

واااا این همه جا چرا لب آخه 😐

من که مادرشم فقط دستشو بوس میکنم

نه اصلا

من به دنیا بیاد اصلأ نمیبوسم
اشتباه این کار
عضو خصوصیه

لب که به هیچ عنوان
حتی میگن صورتش یا دستاش رو هم نبوسید چون باعث مریضی بچه میشه ممکنه پوستش جوش بزنه یا اگه مریضی ای داشته باشیم بچه بگیره
از همه خطرناکتر اینه که اگه کسی تبخال داشته باشه ممکنه حتی باعث مرگ بچه یا توی کما رفتنش بشه

من اصلا اینکارو نمیکنم اصلا ولی مادر شوهرم اینکارو کرد خیلی بدم اومد

نه گناه داره بچم🥲

ولی من اگ به دنیا بیاد بوس میکنم چون تو ارزو همچین روزی ام

نه اصلا

نه اصلاااااا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی
مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۷ ماهگی
مامان بَچوها مامان بَچوها ۸ ماهگی
مامان آقا هیرادم🩵 مامان آقا هیرادم🩵 ۴ ماهگی