مامانا کسی با بچه ۶ ماهه راهیان نور رفته؟

۵ پاسخ

سلام برای راهیانه نور رفتی؟! اخه منم میخوام برم میخواستم اگر رفتی تجربتو بهم بگی...🥹 پسر منم شش ماهشه

بنظرم بچتو اذیت نکن بخاطر تفریح خودت
بزار ی وقت دیگه

منم خیلی دوسدارم برم اما فکر خواب بچمم🥲
چون بشدت ب صدا حساسه
و خب شب توی خوابگاه دخترای نوجوون شیطنت میکنن دیر میخوابن، نمیشه هم بگی ساکت، بلاخره اومدن تفریح اوناهم🌸

بنظرم ادم نره بهتره...خدای نکرده بچه مریض میشه

سخته بنظرم

سوال های مرتبط

مامان 🩷نورا🩷 مامان 🩷نورا🩷 ۶ ماهگی