دختر منم هنوزم سرفه میکنه
زیاد ک نیست کمم هست عزیزم پاییز و زمستان دیگه هرروز مریضن
دختر منم همینطور، من بیرون نمیرم اما مهمون برامون میاد مدام..
خخخخخ خوش بحالت من دخترم با پسرم ماهی ۳بار سرما میخورن امروز خوبن فردا ن پس فردا گرفتن
برا مثال اول دخترم گرفت بعد شبش پسرم خوب شدن بع ۳روز خودم گرفتم بعد ۲روز دخترم بعد ۱روز پسرم🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣
پسر من ۴ بار 😑
دختر منم ۴ بار 🤦🏻♀️ از داداشش که مدرسه میره میگیره طفلی
اوووه پسر من وارد پاییز شدم چهار بار بردمش دکتر
ن زیاد نیست
پسر منم همینه
پسر من دو بار تا الان این در حالیه که از خونه بیرونم نمیبرمش
دختر من تو ی ماه دوبار سرما خورد
زیاد بیرون میبریش؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.