از مهر تا الان پسرم سه بار مریض شده زیاد نیست؟😭

۱۲ پاسخ

دختر منم هنوزم سرفه میکنه

زیاد ک نیست کمم هست عزیزم پاییز و زمستان دیگه هرروز مریضن

دختر منم همینطور، من بیرون نمیرم اما مهمون برامون میاد مدام..

خخخخخ خوش بحالت من دخترم با پسرم ماهی ۳بار سرما میخورن امروز خوبن فردا ن پس فردا گرفتن
برا مثال اول دخترم گرفت بعد شبش پسرم خوب شدن بع ۳روز خودم گرفتم بعد ۲روز دخترم بعد ۱روز پسرم🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣

پسر من ۴ بار 😑

دختر منم ۴ بار 🤦🏻‍♀️ از داداشش که مدرسه میره میگیره طفلی

اوووه پسر من وارد پاییز شدم چهار بار بردمش دکتر

ن زیاد نیست

پسر منم همینه

پسر من دو بار تا الان این در حالیه که از خونه بیرونم نمیبرمش

دختر من تو ی ماه دوبار سرما خورد

زیاد بیرون میبریش؟!

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان . امیر حسین مامان . امیر حسین ۱ سالگی