واکسن ۴ماهگی چجوریه توضیح لطفا

۳ پاسخ

برا دخترم خوب بود اصن تب نکرد گریه ام نکرد ولی میگن ۶ماهگی سخته برا اون استرس دارم

مثل دو ماهگی اما زاحت بود

من ۶روز دیگه وای🥲🥹از واکسنا بدم میاد

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان مامان وروجکا مامان مامان وروجکا ۱۴ ماهگی
مامان محمد آرسام مامان محمد آرسام ۱۵ ماهگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی