۳ پاسخ

چقد تاخیر داشتی بتات خیلی خوبه

اخه بتات خوبه که چرا نگرانی عزیزم ،،دکتر هیچی نمیگه بهت ویتامین ها میده و اینکه میگه فلان موقع بیا صدا قلب کوچولت گوش بده به امید خدا...

منم بتام همینه

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری