۱۰ پاسخ

نمیدونم چرا چش دیدن منو نداره😕

مال من خیلی زنه خوبیه ولی کافیه من حالم خوب باشه دخترش ناراحت باشه دیگه از حسودی روی خودشو نشون میده

خیییلی بیفکره به همه چی بی اهمیته

مثلا اگر قرار باشه یه خبری به من بده میدونم دیگه نمیده حتی اگر خبرمهمی باشه باید خودج زنگ بزنم بگم چیشد
به بچه هاشم اهمیت نمیده
کلا بی فکره شدییید

مادرشوهرم من کلا ادم حسودی وه جالبش اینه دیشب من جاریم داشتیم حرف میزدیم این که اصلا دوست نداره دور هم جمع بشیم ینی من جاریم باهم بعبریم خونشون امروز میخواستیم باهم بریم زنگ‌زد به برادرشوهرم که من حوصله اینارو ندارم بچه اذیت میکنه نمیتونم بعضی وقتا کارهایی میکنه‌که ادم‌هنگ‌ میکنه این ادم بزرگه مثلا

دوست داره همه چی بدونه...مثلاً من میرم خرید با شوهرم هی می‌پرسه کجابودین؟چی خریدین؟چن بارررم میپرسه

مادرشوهر نداشتم ولی خیلی دوست داشتم داشته باشم

مادر شوهرم خیلی خوبه
مهربون و دلسوز
ب جاش پدر شوهرم اخلاق تو مخی داره

ویژگی خوبی یادم نمیاد🥴

حسودی می‌کنه به آرامش ما

اصلا درحد ادم بزرگا رفتار نمیکنه جوری رفتار میکنه انگار با ی بچه حرف میزنه و مرتبم دستر میده و دخالت ولی خوبی ک داره بین جاریام فقط منو دوست دارن مرتبم تذکر میدن کسی اذیتم نکنه

سوال های مرتبط

مامان آنیا ونیلا🥹 مامان آنیا ونیلا🥹 ۵ سالگی