۵ پاسخ

برای منم همینه

حالا برمن دوروزه حرکتش خیلییییییی کم شده

سفالیک یا بریچ مال من بریچ بود یه دو سه روز یجوری حرکت میکرد احساس می کردم الان شکمم پاره میشه میاد بیرون دیروز رفتم سونو گفتن چرخیده

چشات بی بلا مامان قشنگ😘

دقیقا تو هفته ی شما خیلی بد وول میخوره
برای من تا هفته ۳۴ وحشتناک بود
ولی دیگه آروم شده اما محکم تر میزنه

سوال های مرتبط

مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی