۵ پاسخ

سزارین هسی ؟
سزارین رو معمولا توی ۳۹ میدن
بمن گفت ۳۸ هفته و ۲ روز ینی ۱۵ روز دیگه
طبیعی هم اصلا مشخص نیس از ۳۷ ۳۸ تا ۴۰ هفته کامل احتمال زایمان هس

۳۶ هفته سونو میدی
اگه سزارین بودی که هیچی نامه میده بهت واسه ۳۸ هفته و دو سه روز تاریخ مشخص میشه

اگه طبیعی باشی تو ۳۷ هفته معاینه لگن می کنن اگه مناسب نبود دوباره نامه سزارین میدن با تاریخ و اینا مث بالا
اگه مناسب طبیعی بودی دیگه باید تا ۴۱ منتظر بشینی هر وقت دوس داشت بیاد تاریخ نداره

سزارین بین هفته 38تا39 تاریخ میدن نامه اش هم بستگی به دکتر داره دکتر من ۳۷ هفته نامه داد خیلیا هم ۳۴هفته و اینا نامه اشون رو میدن

اگر سزارینی ک دکترت نامه میده تاریخ میده معمولا دو هفته زودتر از تاربخ ان تی
اگر طبیعی هستی باید دردت بگیره

به من گفت هفته ۳۸ میتونی تاریخ دقیق نگفت

سوال های مرتبط

مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارا و دایان مامان دلارا و دایان ۹ ماهگی