سزارین هسی ؟
سزارین رو معمولا توی ۳۹ میدن
بمن گفت ۳۸ هفته و ۲ روز ینی ۱۵ روز دیگه
طبیعی هم اصلا مشخص نیس از ۳۷ ۳۸ تا ۴۰ هفته کامل احتمال زایمان هس
۳۶ هفته سونو میدی
اگه سزارین بودی که هیچی نامه میده بهت واسه ۳۸ هفته و دو سه روز تاریخ مشخص میشه
اگه طبیعی باشی تو ۳۷ هفته معاینه لگن می کنن اگه مناسب نبود دوباره نامه سزارین میدن با تاریخ و اینا مث بالا
اگه مناسب طبیعی بودی دیگه باید تا ۴۱ منتظر بشینی هر وقت دوس داشت بیاد تاریخ نداره
سزارین بین هفته 38تا39 تاریخ میدن نامه اش هم بستگی به دکتر داره دکتر من ۳۷ هفته نامه داد خیلیا هم ۳۴هفته و اینا نامه اشون رو میدن
اگر سزارینی ک دکترت نامه میده تاریخ میده معمولا دو هفته زودتر از تاربخ ان تی
اگر طبیعی هستی باید دردت بگیره
به من گفت هفته ۳۸ میتونی تاریخ دقیق نگفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.