ایشالله که برامن لازم نشه خیلی میترسم 😭ازبس فکر میکنم افسرده شدم همش گریه میکنم
به من گفتم دوم برج ۱۲ برم معاینه لگنی برام انجام بده . نمیدونم چطوریه
نه دکتر نگاه میکنه اگ باز باشه نمیخواد ولی بسه بشع باید انجام بده
معاینه تحریکی چیه؟
برای چیه؟
دکتر من ۳۸ بیا برات انجامبدم چون تا ۳۸ هفته کامل باید زایمان کنم
زایمان طبیعی باشی ارع
دکتر میگه خوب چیکار کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.