۱۰ پاسخ

بعدش درحددوقاشق چایخوری

30 سی سی بده

من سی تا میریزم تو شیشه هر چقدر خودش خورد 5دقبفه بد از غذا بعضی موقع ها که غذا نمیخوره اول آب می‌خوره بد غذا میخوره

سلام عزیزم با مشورت دکتر غذا کمکی زو شروع کردید؟

۲۰ دقیقه بعد با لیوان میدم تا جایی ک بخوره
۳۰ تا اینا نهایت بخوره

بعدش میدم کم میدم ۱۵ سیسی نمیتونه بخوره

بعدش اصلا نده وایسا پنج دقیقه بگذره بعد بده چون بالا میاره

نیم ساعت بعد سی سیسی

هرچقد میخوره بده

من بعد غذا بهش میدم . میگن ۳۰ سی سی باید بخوره ولی دخترم من کامل نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی