۷ پاسخ

بخاطرنفخ میگن بخور

از قدیم میگن زن زائو نباید آدامس بجوه چون کلا بدنش ضعیفه باعث میشه دندونا خراب بشه

بعداز ۸ ساعت مجازی چیزی بخوری عذاتو ک‌خوردی آدامس بخور

از دكترت بپرسي بهتره

همون که رفتی بخش بخور

آدامس ؟
من تا حالا نشنیدم که بعد از زایمان ادامس باید خورد

چرا باید خورد؟🫤

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی