سلام خانمای که دوقلوداریم بتای خونتون چندبود؟

۵ پاسخ

دوست من سه قلو داره تو ۸ هفته بتاش ۱۰۰۰ بوده

ربطی به بتا نداره من ۳۰۱۲ بودم یدونه اس

من تقریبا هفته ۵
۴۰۰۰ وخورده‌ای بود

عزیزم ربطی به بتا نداره
بودن کسایی ک‌موقع پریودی بالای ۵ هزار بودن بدون تاخیر ولی یه قلو‌بودن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قــند و نـبـات مامان قــند و نـبـات هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جان جانان
و تو دلی مامان جان جانان و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان دنیانیامده مامان دنیانیامده هفته بیست‌وچهارم بارداری