۴ پاسخ

بخاطر تخمک گزاریه

دقیقا اون قسمت تاشو لگنم درد میکرد دراز می کشیدم یکم خوب میشد

یه طب سنتی به من گفت از درد سیاتیک هست
من یه وقتایی سرپا زیاد میموندم درد میگرفت

منم چهرپنج ماهی اینطورم تیرمیکه بیشترنمیدونم چراآزمایش سونورنکی همه چی دادم هیچی نبودالانم دردمیکنه وسط سیکلم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط