دخترا عدد بتام پایین نیست ؟ برای ۶ روز تاخیر ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ن عزیزم من با پنج روز تاخیر ۷۶۰ شد

سلام مبارک باشه عزیزم دعا من بارداری باشیم ممنونم از شما 🙏🏻

مال من45بود دختر نگران نباش

نه خوبه مبارکه😍

ن خوبه الکی فکروخیال نکن

نه بابا من بعد ده روز ۲۱۸ بود

مبارکت التماس دعا

من ۶روز تاخیر۵۰۰بود مال شما ک‌خوبع

نه عزیزم خیلی خوبه مبارکت باشه انشالله صحیح و سالم بغلش کنی🥰😘😘

نه خوبه

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری