خانوما نظرتون؟جنسیت؟اصلا حدسم نزد

تصویر
۱۷ پاسخ

بنظرم دختره از حالت جمجمه

حالا من اگه دکتر بودم تماااام تلاشمو میکردم جنسیتشو ببینم و بگم🤭😁سمیرا بالا البیر قیزدی والا😍

ضربان قلبش چقدر بود

این جمجمعه گرد و ناز فقط مال دختره
انشاالله همونی بشه که دلت میخواد و به صلاحتونه

عزیزم وقتی جنسیت نمیگن اکثرا دختر میشه پسرو زودتر میگن ایشالله به سلامتی بغلش بگیری

من نمیتونم حدس بزنم😁، عه نگفت

دختره😍😍😍

دختره کپ مال دختر منه

چقدر ذوق داره اخهههه

من میگم پسره

چند وقتت بود که انجام دادید

انکار بیشتر شبیه دختره ،چیزی نگفت؟

چه دکتر بی ذوقی..تنش سالم باشه عزیزم

بنظرم دختره

جانم چه زود گذشت عزیزم،الهی که هر چی هست دختر یا پسر صحیح و سلامت بغلش بگیری گلم

بنظرم دختره عزیزم

دختره

سوال های مرتبط

مامان دایار❤️🥰👩‍🍼 مامان دایار❤️🥰👩‍🍼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💕کیاناودلانا💕 مامان 💕کیاناودلانا💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙Blue berry💙 مامان 💙Blue berry💙 ۲ ماهگی