۴ پاسخ

حتما برو زایشگاه من سر پسرم ابن بود کلا درد زایمانم ۴ سانتم شدم

برو عزیزم چک کن زایشگاه

منم از دیشب فقط خودش سمت چپم سفت میکنه درد میگیره

خیلی خطر ناک باید بری زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری