۵ پاسخ

عزیزم میگن گلوکز خیلی شیرینه درسته آیا من هفته بعد دارم ولی همچنان تهوع و استفراغ دارم

مراعات کن تو غذا خوردنت احتمالا بهت انسولین بدن من ک مردم از استرس این دیابت قندم دائم تو نوسانه

ناشتا حالت طبیعی غیر بارداری زیر ۱۰۰
و در حالت بارداری زیر ۹۲

حد نرمال رو بغل همون مینویسه باید زیر ۹۲باشه

قند خون ناشتا؟

سوال های مرتبط

مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وچهارم بارداری