من داخل بارداری داشتم بزرگ نبود مشکلی پیش نیومد بعدا با زایمان دفع شد
من داشتم یادم نیست چقدبود ولی اینومیدونم خیلی هزینه کردم چندسال فقط درگیرهمین بودم پیش خیلی از دکترای شهرمون رفتم هرکاری بگی کردم پیاده روی رژیم سبزی جات فقط براداشتن بچه پنج سال طول کشید تا خدا بهم سه قلو داد توبارداری هم داشتم تو زایمان ازبین رفت دیگه سراغش نرفتم نمی دونم چی شد
سلام نگران نباش منم تو بارداری داشتم هم دکتر خودم هم بهداشت گفتن طبیعه تو زایمان بعد رفع میشه البته دکتر تحت نظرت هم بهت میگه ،
سلام عزیزم بله امکانش هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.