سلام خانما ازمایش قندمه میتونید بخونید؟

تصویر
۵ پاسخ

یکم قندت بالاست عزیزم حتما برو پیش دکترت

منم فقط ناشتا بالا بودم با رژیم درست نشد انسولین با دوز کم داد

دیابت داری عزیزم ، برو دکتر داخلی فکرکنم به هفته رژیم بده مجدد آزمایش بدی اگه زیر۹۲اومد هیچ نیومد دارو انسولین شروع کنه

قندت بالاست هم ناشتا هم دوساعته

قندت بالاست عزیزم هم ناشتا هم بعد پودر احتمالا انسولین برات تجویز کنن

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۸ ماهگی
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان تو دلی🩷 مامان تو دلی🩷 ۳ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد