سلام خانوما برای شماهم در هفته ۴ ساک حاملگی دیده نمیشد؟!

۴ پاسخ

ساک حاملگی فقط با بتای بالای 2000دیده میشه در پنج هفته

من اصلا نرفتم فقط واسه تشکیل قلب

آره

زود رفتی پنج هفته شش روز برو

سوال های مرتبط

مامان 🫀🌱🫀 مامان 🫀🌱🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری