تا حالا پدیاشور استفاده کردین؟چ نتیجه ای ازش دیدین؟

۲ پاسخ

من برای دخترم میگیرم خارجیش اگه میخوای بگیری فقط خارجیش بگیر ایرانی بدرد نمیخوره اصلا برای رشدش خوبه روزایی که غذا نمیخوره یا یه وعده از غذاشو نمیخوره این جبرانش میکنه کلا خیلی ویتامین داره پروتئین بالایی داره

من یه قوطی ایرانی دادم اشتهااور نیست
تاثیر خاصی هم ندیدم
ولی بعد از اینک قطع کردم اشتهاش بهتر شد

سوال های مرتبط