چیکار کنیم حامله نشیم دیگه حتی بدون جلوگیری 🥲😂 برا بعد زایمان میپرسم

۱۶ پاسخ

ایودی

تنها چاره ایش اینه رحمتو دراری بندازی بیرون🤣

رحم رو خارج کنی 🤣🤣

😍🥰برا ما آقایی میخاد بره انشالا

لوله خودت یا همسرت رو ببند

به صورت موقت بهتر گزینه کاندوم چون بقیه راه ها عوارض دارد

اگه دکتر قبول می کنند و سزارین هستی لوله ببند کامل تعطیل میشه

باید درشو گل بگیریم 😑🤣

من از وسایل پیشگیری خیلی بدم میاد بعد۸ سال خداخواسته حامله شدم اون مدتم طبیعی جلوگیری داشتم.اتفاقا دغدغه منم هست واس بعد زایمان چ کنم.تنها راهش رابطه نداشتنه😂

رابطه نداشته باشیم🥲🤣

با کاندوم

لوله هات ببندی 😶

نریزه داخل کاندوم قرص ال دی بخور

کاش یه دکمه داشت میبستیم تا زمانی که خودمون بخوایم😂

هرچی خدا بخاد

من استرس دارم بعد چهل روز چیکار کنم اصن

سوال های مرتبط

مامان نورا کوچولو🩷🎀 مامان نورا کوچولو🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۵ ماهگی