ایودی
تنها چاره ایش اینه رحمتو دراری بندازی بیرون🤣
رحم رو خارج کنی 🤣🤣
😍🥰برا ما آقایی میخاد بره انشالا
لوله خودت یا همسرت رو ببند
به صورت موقت بهتر گزینه کاندوم چون بقیه راه ها عوارض دارد
اگه دکتر قبول می کنند و سزارین هستی لوله ببند کامل تعطیل میشه
باید درشو گل بگیریم 😑🤣
من از وسایل پیشگیری خیلی بدم میاد بعد۸ سال خداخواسته حامله شدم اون مدتم طبیعی جلوگیری داشتم.اتفاقا دغدغه منم هست واس بعد زایمان چ کنم.تنها راهش رابطه نداشتنه😂
رابطه نداشته باشیم🥲🤣
با کاندوم
لوله هات ببندی 😶
نریزه داخل کاندوم قرص ال دی بخور
کاش یه دکمه داشت میبستیم تا زمانی که خودمون بخوایم😂
هرچی خدا بخاد
من استرس دارم بعد چهل روز چیکار کنم اصن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.