خبر رو پیگیری نمی کنیم، بهتره تو این گروه ها هم حرفی زده نشه، اینجا اکثرا باردار هستند. بعضیها شرایط شون خاص تره ، بعضی ها استرس بالا دارن، حداقل خودمون باید مراعات حال خودمون رو بکنیم
هیچی من که نمیتونم برم بیرون چون باردارم و سرکلاژی اینجا باهاشون درگیرم بالاخره هیچ کس نباید ساکت بمونه قوی باش نی نی یه مادر قوی میخواد نه ضعیف
هیچی تو خونه امیدوارم و خوشحال نشستم به امید روزای روشن برای بچه هامون☺️
تو خونه نشستم تخمه میشکنم/:
غصه خوردن و استرس
هرجا میرم صحبت همیناس سعی میکنم گوش ندم
اخبار رو نمیبینم
بعدهم یه وقتایی کم میارم میارم گریه میکنم
سپردم بخداخودش🤲🌷
کمی استرس دارم ولی امیدوارم
ان شالله همه چیز درست بشه
امیدوارم بعد از اینهمه تاریکی نور امید بتابع و بچه هامون خوش قدم باشن... همه ایران خسته شدن
چرا به مامان هایی که گفتن استرس دارن دیس لایک دادید؟؟!!! آدمی که مغز داشته باشه و در حد خیلی خیلی کم اخبار رو بشنوه طبیعتا غمگین و مضطرب میشه
والا الان نت هم قطع کردن چکار میتونیم بکنیم منتظریم ببینیم چی میشه
شکر خدا میکنیم
هیچ استرس نگران فکر آینده بچهام
زندگی عادیمو میکنم😊💞
هیچ چ میتونیم بکنیم جز فکر و استرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.