خانمای حامله چیکار میکنید؟با این شرایط🥲

۱۵ پاسخ

خبر رو پیگیری نمی کنیم، بهتره تو این گروه ها هم حرفی زده نشه، اینجا اکثرا باردار هستند. بعضی‌ها شرایط شون خاص تره ، بعضی ها استرس بالا دارن، حداقل خودمون باید مراعات حال خودمون رو بکنیم

هیچی من که نمیتونم برم بیرون چون باردارم و سرکلاژی اینجا باهاشون درگیرم بالاخره هیچ کس نباید ساکت بمونه قوی باش نی نی یه مادر قوی میخواد نه ضعیف

هیچی تو خونه امیدوارم و خوشحال نشستم به امید روزای روشن برای بچه هامون☺️

تو خونه نشستم تخمه میشکنم/:

غصه خوردن و استرس

هرجا میرم صحبت همیناس سعی میکنم گوش ندم
اخبار رو نمیبینم
بعدهم یه وقتایی کم میارم میارم گریه میکنم

سپردم بخداخودش🤲🌷

کمی استرس دارم ولی امیدوارم
ان شالله همه چیز درست بشه

امیدوارم بعد از اینهمه تاریکی نور امید بتابع و بچه هامون خوش قدم باشن... همه ایران خسته شدن

چرا به مامان هایی که گفتن استرس دارن دیس لایک دادید؟؟!!! آدمی که مغز داشته باشه و در حد خیلی خیلی کم اخبار رو بشنوه طبیعتا غمگین و مضطرب میشه

والا الان نت هم قطع کردن چکار میتونیم بکنیم منتظریم ببینیم چی میشه

شکر خدا میکنیم

هیچ استرس نگران فکر آینده بچهام

زندگی عادیمو میکنم😊💞

هیچ چ میتونیم بکنیم جز فکر و استرس

سوال های مرتبط