ایرانی جماعت جز سازش کار دیگه ای نمیکنه
تحمل،چیکار میشه کرد
تو شهر ما سونو انومالی 3 تومن با بهترین سونو گراف هنوز من میگم گرونه
اونجا شما که بیست برابره قیمتا😐😐
جفتش باهم شد ۱۴🥲
درد جسمانیش مال ما
درد اقتصادیش برای همسرامون
واقعا شرایط سختیه
سونو انومالی من ۸ دادم ولی اکو قلب نرفتم توی ویزیت هام دکترم خودش با یه دستگاهی صداشو گوش میده اون اکوعه ؟
من تو انومالی نوشته بود قلب درست ديده نشد.مجدد توصیه میشود.
دکترم گفت اگر برات اکو بنویسم خداتومن پول ازت میگیرن یه انومالی اسکن دیررس ۲۴هفته نوشت.
۱تومن دادم و قلبشم اوکی بود.
چقد گرون من دو هفته پیش شد ۸ تومن
واییییییییییی
بیاید مشهد دوتمن
خانما با سونو انومالی ازمایش هم باید بدیم؟
من قیمت کردم گفت میشه ۶بدون اکو
سونو انومالی یازده میلیون 😟
چرا تو شهرای شما انقد قیمتا زیاده
من ۱۲ خرداد باید برم ولی از بیمارستان پرسیدم گفت ۷ تومن میشه، ایشالا ک همین قیمت بشه من همونو گذاستم کنار
من آنومالی رو آزاد رفتم ولی اکو رو رفتم بیمارستان مهدیه ۴۷۰ تومن شد
بله برای من شد ۱۰ تومن
مال من ۱۳ ملیون آزمایش ۱۲ ملیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.