۹ پاسخ

منم همین دغدغه و استرس رو دارم چون منو میبرن روستا خانواده شوهر که اذیت نشم چون به فکرن ولی با رفتن به اونجا و بودن اونجا بیشتر اذیت میشم حتی یه درصد هم دوست ندارم برم و خیلی تو فکر دکتر و آزمایشاتم😒

شانس ماست بخدا
سر پسرم کرونا بودهم دکترم نبود ویزیت آنلاین میشدم
الانم سر دخترم جنگ شده 😡😡

من اسفند موقع انتی و آزمایشم تو جنگ بود میرفتم دیگه

منم استرسشو دارم
دارووووو چیییییی😕

ویزیت انلاینم داره دکتر من 🥰

زندگی میکنیم
تنها چیزی که ازمون برمیاد
دکتر و اینا هم هستن همیشه. نگران نباش

الکی استرس نده به خودت جنگ هم بشه بیمارستان بازه انجام میدیم عزیزم

مجبوریم زندگیمون بکنیم عزیزم

عزیزم دکتر بيمارستان اینا که همیشه بازه نمی‌بندن

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد