چرااا استرس ببین اصلا استرس نداره اینجا فقط جو میدن متاسفانه اینقد راحت بود ک خدا میدونه نه حالت بد میشه نه شربتش بد مزه نه اینکه سرگیجه و حالت تهوع میگیری من ک خودم رفتم خودمم اومدم هیچیمم نشدم اینقد راحت بود
من این هفته آزمایش قند بارداری رو دادم اصلا سخت نبود نمیدونم چرا اینقدر جو منفی میدادن همه، شربتش که مزه خوب بود میشد بخوری فقط زمانش یکم طولانی هست که اونم اوکی هست
از هفته ۱۸تا الان دیگه سونو ندادی ؟
ن اصلا استرس نده والا خیلی خوبه ی پودر میخوری ی دوتا ازمایش چیز شیرین کمتر بخور دیگه قند این چیزا کنار بزار نوشابه اصلا نخور
منم مثل شما قبلش استرس داشتم اما دیروز رفتم خیلی راحت بود
شربته هم خیلی خوشمزس خیلیا بیخودی استرس میدن
منم هفته ی دیگه پنجشنبه میخوام آزمایش بدم. منم صبحانه خیلی دلم پنیر لیقوان با چای شیرین میخواست. و یک هفته ست صبحانه م همینه.کلا اهل قند و نوشابه و .... نیستم
منم شنبه قراره بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.