خانما 32 هفته و 1 روز
وزن 18200 خوبه؟

۹ پاسخ

آره خوبه

منم 32هفته ویک روز رفتم سونو 1875بود گفت یه کوچولو خیلی کوچولو کمه

ت گهواره زده ۱۹۰۰ حالا دیگه نمی‌دونم بستکی داره دکترت چی بگه ولی چیزای مقوی بخوز

واسه من ۱۵۰۰ هست ۳۲ هفته
iugr هست
واسه شما خوبه عزیزم به من گفتن باید از ۱۷۵۰ تا ۲۱۰۰ باشه

بچه من ۳۲ هفته ۲ کیلو بود

عالیهه

دختر منم ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود دکتر گفت نرماله

اره عزیزم خوبه

اره خوبع

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۷ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی کوچولو🍼 مامان علی کوچولو🍼 ۵ ماهگی