۷ پاسخ

منم33هفته بودم1933بود

عالیه😍

من ۳۷هفته دو کیلو هشتصد گرم

یه کوچولوووو کمه که اونم مهم نیست با تغذیه درست میشه

خیلی خوبه

ارع عزیزم من 30هفته و 6روز 1700بود

اره عزیزم تا زایمان 3 نیم میشخ

سوال های مرتبط

مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۱۷ ماهگی
مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۱۷ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۸ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی