سلام خانوما کسی از این به بچه اش داده؟

تصویر
۱۱ پاسخ

گفتم بالاتر به دوستان

برای چی هست؟؟؟

پسر من باز هفت ماهه هست ولی خیلی لاغره نمیدونم والا چیکار کنم خیلی غصه میخورم

برای دل دردیش هم خیلی خوبه

گفت که سه سی سی بده براش

بردم دکتر گفتم لاغره و خیلی گریه میکنه اینو داد براش

اره خوب عزیزم واسه کولیک هس

چند گرفتی؟ انشالله بهش بسازه

من ندادم ولی مامانا همینجا میگفتن خوبه

گفتم دخترم تاصبح نق میزنه تو خواب اینو داده

بلا دادم

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی