دستشونو میکنن تو واژن، یه درد نسبتا زیادی داره
انقباضم مث درد پریودی ولی منظم و شدیدتر
به نظر من اگر میتونی اپیدورال انجام بده که درد نکشی! من تا قبل بی حسی مردم و زنده شدم ولی همینکه بهم بی حسی نزریق کردن کلا درد از سرم رفت. تو زایشگاه موقع زور زدن و بخیه و این چیزا هم دردی نداشتم، منتهی هر دوساعتی باید بیان برات شارژش کنن
تنها توصیم اینه که پیاده روی برو واگه میتونی ورزش های زایمان روانجام بده حرکت رو توپ واینارو خیلی کارکن پله بالا پایین کن که زایمانت راحت بشه
انقباض هم شل وسفت شدن شکم رو میگن
من سر همین زایمانم درد هام با انقباض پشت هم شروع شد از شکم سفت میشد میزد به کمرم مثلا یک شب شروع شدو دیگه قط نشد هی پنح دقیقه یبار تکرار میشد یا یکم بیشتر وکمتر بود دقیقه هاش دیگه ۴صب رفتم بیمارستان
نوار قلبو میتونی وقتی ک احساس کردی حرکات بوت کم شده نسبت ب قبلا یا انقباض داشتی بری بیمارستان برات انجام میدن
معاینه معمولی اروم معاینه میکنه بادست ببینه دهانه رحم بسته یابازه ولی معاینه تحریکی همون معاینه بادسته منتها یکم درد ناک معاینه میکنه کع بیوفتی رو دور زایمان
نوار قلب بچه هم اگه خدایی ناکرده حرکت بچه حس کنی گمتر از قبل شده یا هفته های اخر مدام باید فشارتو کنترل کنی اگه دیدی فشارت از ۱۳بالاتره باید بری بیمارستان زایشگاه بگی اومدم نوار بگیرم حرکات بچه کم شده یا بگی فشارم بالا بوده نگرانم میخام چک بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.