منکه بارداری دومم خیلی سخت داره میگذره خدا رحم کنه به زایمانم
زایمان دوم کلا سخته چه طبیعی چه سزارین
وای نگید تروخدا
من 19 نوبت دارم خدا کنه سخت نگذره واسم تحمل دردم کمه
سر زایمان اولم عذاب جهنمو کشیدم
این بارداریم یه خورده سخت بود دیگه زایمانش توانشو ندارم خدا انشاالله کمکم کنه
وای نگووو منم دومی ام 😩😩
وای خیلی بده من بچه اولم مردم از درد دوبار خونه اقام غش کردم از درد وای بچه دوم حتما میمیرم کلا خدایا چقد میترسم🥹
خداکمکت کنه عزیزم ی کم تحمل کنی تمومه ماروهم دعاکن
حتما پمپ درد بگیر
پمپ درد نگرفتی
وای واقعاً 🥺
ببخشید شباهم عمل سزارین اتجام میدن
الهی بگردم عزیزم
وای خیلی سخته من بار اول سزارین شدم مردم زنده شدم یادش میفتم گریم میگره😭😔
سریع راه برو دردت میریزه
درست میشه عزیزم تحمل کن
اره منم مردم و زنده شدم ولی فقط یک روزه تحمل کن من ی جوری عذاب داشتم داد میزدم تو اتاق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.