۵ پاسخ

مینونیش دریچه های کولر نصفشو ببندی .
بعد بزار عادت میکنه

عزیزم دریچه کولر اتاق نی نی رو ببند همون قدر بادی که از پذیرایی بیاد کافیه که اتاقو هم خنک نگهداره

خونه ی مام برعکسه کولر نداریم منم گاهی وقتا بهش فکر می کنم می گم گرما زده می شه

از ما اگر الله یاری بده وقتی شرایط نرمال بره جلو و فارغ بشم جابجا میشیم
چون ما الان دقیقا داخل یک در اتاق هستیم اونم اتاق خصوصی همسرم
منزل پدرشوهر هستیم

بعد جابجا میشیم
حالا اگر خودشون واحد بالا رو دادن ک هیچ صاخب مال هستند اگرم نه میریم سمت محل کار همسرم

حالا خونه مل برعکسه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری