خانمهایی که سرویکستون پایینه تو مهمونی میرید یا کسی میاد خونتون

۴ پاسخ

احتمالا برام مهمون میاد مخصوصاً خانواده شوهرم که حتماً توهمین روزا میان پیشم... ولی خودم فک نکنم جایی برم تهش اینه برم خونه مامانم اینا بمونم یکی دوروزی.. اونم بعیده

من استراحت مطلق دارم باید تکون نخورم ولی یکم این‌روزا عذاب وجدان دارم انگار دارم تحرکاتی میکنم که محاز نیس. والا تو همین خونه دلم بالا میاد مجبور میشم بشینم یا راه برم یکم... برم مهمونی که نمیتونم دراز بکشم رسماً همش بشینم دیگه... نمیشه اصلا

من ک سرکلاژم سرویکسم 30 بود دکترم گفت میتونی بری ولی فعلا میخام تا یک ماه جایی نرم مهمون هم بیاد مادرشوهرم بغل خونمه میاد میرسه

من سرویکسم ۲۸ بود سرکلاژ کردم استراحتم هیجا نمیرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری