چندسرویسکت ؟
نه بابا اصلا مگه واجبه
من دوماهو نیم از سرکلاژم میگذره
یک ماه اول مطلق بودم اما باقیش بلند شدم البته نسبی مهمونی هم میرم معمولا اونایی ک خونه شون همکفه یا طبقه اوله میرم
من استراحت مطلقم خونه مامانممهمونم میاد بلند نمیشم والا
نه عزيزم استراحت مطلق بايدانجام بدي
من که خونه مادرشوهر استراحتم خونم پله داشت نتونستم برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.